Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu

Ubud

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

30 Juli 2015 | Indonesië, Ubud

Vandaag lekker een vrije dag. Heerlijk uitgeslapen en samen met Mark ontbeten in het zonnetje. Daarna heerlijk op een ligbed aan het zoutwater zwembad uitkijkend over de rijstvelden. Om een uur of half 10 gingen de jongens samen ontbijten en kwamen lekker bij ons aan het zwembad liggen. Onder het genot van een heerlijke milkshake van de zon en elkaar genoten.

Om half drie vertrokken we naar Monkey Forest. Een stukje jungle vol met apen. De wildste verhalen over gehoord en dan vooral waarom je er niet naar toe zou moeten gaan. Apen zouden agressief zijn, bijten je aanvallen. De wildste verhalen dus. Niets van gemerkt. Super leuke tijd gehad juist. Er sprong wel een aap op Mark zijn hoofd wat juist hilarisch was. Soort zoekt soort. Beestje deed helemaal niks. Er viel ook een slang uit de boom wat ik nou weer even minder.

Geslaagde dag.