Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu Seminyak - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu

Seminyak

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

24 Juli 2015 | Indonesië, Seminyak

Na een toch wel vermoeiende reis nu anderhalve dag in het heerlijke hotel Bali Agung Village. Heerlijk rustig authentiek hotel in Balinese styl. De kamers zijn netjes en hebben een heerlijke douche. Zwembad is heerlijk rustig. Na een heerlijk ontbijtje vanmorgen bestaande uit vers fruit, omelet en heerlijke mie besloten Mark en ik Seminyak te gaan verkennen. De jongens wilden graag bij het zwembad luieren en muziek luisteren.

Drukke hoofdstraat met rommel winkeltjes maar af en toe toch wel leuke winkeltjes. Heb dan oom de eerste slag al geslagen. Daarna met de jongens aan het zwembad en lekker gelunched bij het hotel. In de namiddag gingen we richting strand waar we heerlijk in zitzakken hebben doorgebracht. De mannen gingen de zee in om de enorme golven te trotseren maar ik koos ervoor om hun zwemkunst vanaf het strand gade te slaan. Heerlijk. Veel strandverkopers met veel prullaria. Roy nog gekeken voor een zonnebril maar er zat geen coole bij dus de arme man kon alles weer inpakken na het vele nee geschud van Roy.

Daarna heerlijk aan het strand gegeten en richting hotel gelopen om ons lekker te douchen en de koffers in te pakken voor de start van onze rondreis. Morgen om negen uur worden we opgehaald en begint ons avontuur door Bali. Zin in..