Onderweg van Seminyak naar Pemuteran - Reisverslag uit Pemukiman, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu Onderweg van Seminyak naar Pemuteran - Reisverslag uit Pemukiman, Indonesië van Astrid Reede-Langhorst - WaarBenJij.nu

Onderweg van Seminyak naar Pemuteran

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

25 Juli 2015 | Indonesië, Pemukiman

Vandaag al vroeg opgehaald door onze chauffeur Raka. Vertrokken naar Tanoh Lot. Prachtige tempel in het water. Omdat het een feestdag was, waren er ontzettend veel Balinese die met hun hele familie offers brachten aan hun voorouders. Heel bijzonder om mee te maken. Iedereen is dan namelijk op zijn paasbest gekleed. We mochten echter de tempel niet in omdat er een ceremonie werd gehouden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ook ik werd gezegend. Kan er dus weer een jaartje tegen. Tussendoor ff een kokosnoot genomen en heerlijk op een terras gezeten hoog op een rots pal tegenover de tempel. Daarna door naar een mooi paleis. Het werd toegestaan dat we mochten kijken ondanks het feit dat we ggen sarons droegen. Deze dan ook meteen onderweg ergens aangeschaft voor de rest van de trip. Via vele prachtige rijstterrassen verder naar ons hotel. Onderweg nog diverse stops en een lunch aan een prachtig rijstveld. Adembenemend. Leuke stop bij tempel net apen. De jongens vonden dit volgens mij het hoogtepunt. Vele foto's en filmpjes gemaakt door Roy. Dat belooft wat voor monkey forest over een paar dagen in Ubud.

Toen we bij ons hotel arriveerde, werden we warm onthaalt met bloemen slingers en een lekker verkoelend handdoekje. Maar de grote verrassing was het hotel zelf. Wauw.. zo mooi. Gelukkig zijn we hier twee dagen. Prachtige kamers, open douche met buiten, prachtig uitzicht en een zwembad met water uit een warmwaterbron net als onze douche. Echt geweldig. Al veel hotels gehad maar dit is echt super.

Heerlijk gegeten in hotelrestaurant om onze dag af te sluiten. Nu in het prachtige bed heerlijk slapen. Morgen weer vroeg op voor snorkeltrip.